Skip to content

JONGEREN ONDERZOEK

Elke vorm van onderzoek met jongeren

Je kunt alleen een goede strategie maken als je jouw doelgroep kent en betrekt. Wij kunnen elke vorm van onderzoek met jongeren voor u realiseren. Zowel kwantitatief en kwalitatief.
Enkele voorbeelden:

Move jongerenmarketing consultancy Behoeften onderzoek
Move jongerenmarketing consultancy Co-creatie
Move jongerenmarketing consultancy Product-test
Move jongerenmarketing consultancy Belevingsonderzoek
Move jongerenmarketing consultancy Mystery shoppen
Move jongerenmarketing consultancy Effect onderzoek
Move jongerenmarketing consultancy Ad-hoc en continue
Move jongerenmarketing consultancy Onderzoek op locatie

Weten wat er speelt

Daar gaat het om als jongeren marketeer. Echt begrijpen hoe jongeren uw product of dienst gebruiken en ervaren. Wij zijn zelf niet meer jong. Een actie bedenken op basis van algemene inzichten uit een onderzoeksrapport of omdat u met uw neefje of nichtje heeft gesproken, werkt niet voor de langere termijn. Luisteren naar wat jongeren te vertellen hebben, is de enige manier om ze te begrijpen.

Jongeren generatie

De ontwikkeling die deze doelgroep doormaakt van basisschoolleerling tot starters op de arbeidsmarkt is razend interessant. Waar zij eerst nog het eigen gezin en familie als enige referentiekader hebben, wordt hun actieradius en daarmee hun kijk op de wereld steeds breder naarmate ze ouder worden. Daarnaast is de huidige jongeren generatie anders opgevoed en opgegroeid dan wij.

Jongeren bewegen

Zij zijn gewend mee te beslissen en mee te denken op allerlei plekken en over allerlei onderwerpen. Maar komen pas in beweging als zij merken dat je authentiek, eerlijk en echt geïnteresseerd bent in wat ze te vertellen hebben. En laat dat nou net precies zijn waar we bij Move goed in zijn!

mym_words_2